CSOMAGOLJA BE BIZTONSÁGOSAN A VISSZAKÜLDENI KÍVÁNT TERMÉK(EK)ET, TÖLTSE KI A TERMÉK VISSZAKÜLDÉS FORMOT A FIÓKJÁBAN: TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE.
Címkézze fel a csomagot!
Amint visszaérkezik a csomagja és egyúttal feldolgoztuk kérelmét, automatikus e-mailben értesítjük. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).
Fontos tudnivalók
Ha ugyanabban a dobozban küldi vissza a termék(ek)et, amelyben tőlünk kapta – kérjük távolítsa el a régi címkét a dobozról!
A következő címre kérjük megcímezni a visszáru csomagot:
HAJÁPOLÓK.HU WEBÁRUHÁZ – WEBSHIPPY, 2151 FÓT, EAST GATE BUSINESS PARK C/2. ÉPÜLET
Ha egyszerre egynél több terméket szeretne visszaküldeni, egy dobozban visszaküldheti őket. Ha egynél több csomagot szeretne visszaküldeni, mindegyikhez külön kódot kell létrehoznia és különálló szállítmányként kell őket feladni.
NE FELEJTSE EL, HOGY UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM TUDUNK ÁTVENNI, EZÉRT ARRA KÉRJÜK, HOGY BESZEDENDŐ ÖSSZEGET SEMMIKÉPPEN SE ÍRJON RÁ A CSOMAGRA!
Téves termék rendelése esetén a termék árát kreditként jóváírjuk a fiókjában (amennyiben bontatlanul, sérülés nélkül juttatja vissza hozzánk), melyet következő vásárlása során automatikusan jóváírunk a rendelés folyamán.
Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választotta, a vételárat oly módon is kaphatja vissza. Ha készpénzben vagy hagyományos átutalással fizetett a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru formon, a megjegyzés mezőben feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha PayPalon vagy Bankkártyával fizetett, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kaphatja vissza.
Webáruházunk jelenleg átalakítás alatt áll, rendeléseket így nem tudunk feldolgozni.
Hamarosan újra elérhetőek leszünk, addig is köszönjük a türelmetek!