Átvételkor győződjön meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen! Amennyiben nem ezt tapasztalja, jelezze a futárszolgálat alkalmazottjának, illetve keresse fel ügyfélszolgálatunkat! A fuvarlevélen a megadott utánvét összeget a kézbesítéskor az GLS futár átvételi elismervény ellenében készpénzben vagy bankkártyával, Forintban beszedi a csomag átadásakor. Kérjük mindenképpen ellenőrizze, hogy a számlán szereplő összeg megegyezik-e az utánvét összegével.
A megrendelt termék vételárát előre utalással is ki lehet egyenlíteni. Ebben az esetben a megrendeléskor kérjük az átutalásos fizetési módot választani. Az átutalást ajándékozás esetén is ajánljuk, a számlát Ön kapja, az árut pedig az a személy, akit Ön megjelöl címzettként. A megrendelt terméket a jóváírást követően tudjuk kiszállítani, a szállításról minden esetben cégünk e-mail-ben tájékoztatást küld! Az átutalás netbankból történő átutalást jelent, pénztári befizetés esetén keresse fel ügyfélszolgálatunkat!
A Házikedvenceim webáruházban történő vásárlást követően a rendszerünk egy automatikus e-mail-t küld a vásárlásnál megadott e-mail címre a vásárlásról. Ezt követően az utalásig kérjük várja meg ügyfélszolgálatunk jelentkezését a megrendelés teljesítésével kapcsolatban. Ügyfélszolgálatunk e-mail-ben felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelés teljesítése és a helyes utalás kapcsán.
Az átutalási tranzakciót abban az esetben indítsa el, amennyiben cégünk ügyfélszolgálata szöveges visszaigazolást küld, hogy a megrendelt terméket, termékeket biztosan szállítani tudja!
Webshopunkban bankkártyás fizetés is elérhető.
A Házikedvenceim webáruházban szereplő árak bruttó árak és forintban értendőek.
A Házikedvenceim webáruház mindent megtesz annak érdekében, hogy a koronavírus terjedésének megakadályozását minden lehetséges eszközzel segítse. Célunk, hogy minden szükséges óvintézkedés bevezetése mellett a vásárlás és kiszállítás folyamatosságát biztosítani tudjuk. A vásárlás és kiszállítás folyamatos, esetlegesen két, három munkanapot csúszhat az átlagoshoz képest. Az GLS futárszolgálattól részletes tájékoztatást kaptunk, számos óvintézkedést vezettek be az Önök biztonsága érdekében! Rendeléskor kérjük figyelembe venni, hogy a koronavírus járványt követően életbe lépő szabályozásokra tekintettel a szállítási határidők meghosszabbodhatnak. A rendelések kiszállítása 1-5 munkanapot vehet igénybe a készleten lévő termékek esetében, az előrendelhető játékok kiszállítási idejéről tájékoztatjuk vásárlóinkat.
A megrendelt termékeket az GLS futárszolgálattal juttatjuk el a vásárló által regisztrált adatok között feltüntetett szállítási címre, csomagpontos rendelés esetén pedig a kiválasztott csomagpontra (FoxPost vagy PickPackPont). A szállítás a megrendelést követően átlagosan 3-8 munkanap alatt történik. A készleten lévő termékeket 2-5, az előrendelhető termékeket 3-8 munkanapon belül szállítjuk ki. Webáruházunk a legtöbb forgalmazott játék esetében a magyarországi importőrrel van kapcsolatban, így a rendelhető termékeket megpróbáljuk a lehető legrövidebb időn belül kiszállítani. Ha valamilyen okból több időbe kerül a megrendelt termék kiszállítása ügyfélszolgálatunk értesíti Önt! A megrendeléseket követően e-mail-ben tájékoztatjuk a megrendelt termékkel, valamint a szállítási információkkal kapcsolatban. A megrendelt termék feladását követően a futárszolgálat is megkeresi Önt sms-ben vagy e-mail-ben.
A magas üzemanyag árak, útdíjak és egyéb szállítással kapcsolatos költségek miatt sajnálatosan a “jól megszokott” ezer forintos szállítási költséget webáruházunk már nem tudja biztosítani. Rendeléskor érdemes összeállni a családdal, baráttal, szomszéddal, munkatárssal és esetlegesen felezni a szállítási költséget 🙂
GLS szállítási költségek:
PickPackPont szállítási költségek:
FoxPost szállítási költségek:
Szállítás menete:
Partnereinkről további információkat az alábbi weboldalakon tudhat meg: https://gls-group.com/HU/hu/. Webáruházunk jelenleg csak a Magyarországon megrendelt, és magyarországi címre kézbesítendő termékek rendelését és kiszállítását végzi el!
Webáruházunk jelenleg átalakítás alatt áll, rendeléseket így nem tudunk feldolgozni.
Hamarosan újra elérhetőek leszünk, addig is köszönjük a türelmetek!